Fietstocht door Europa - Reisverslagen van Michiel de Jong - WaarBenJij.nu Fietstocht door Europa - Reisverslagen van Michiel de Jong - WaarBenJij.nu

Fietstocht door Europa

Ik ga een fietstocht door Europa maken.
Het vertrek is zondag 30 september, vanuit Paterswolde.
Eerst wil ik naar Italië.
Ik volg de route van Benjaminse (http://www.cyclingeurope.nl)
Voor het eerste deel wil ik de route naar Barcelona volgen, maar vanaf Avignon volg ik de route door de Provence. In Italië weet ik nog niet precies hoe ik wil fietsen.
Tussendoor weet ik al zeker dat ik een tussenstop in Taizé zal maken.
Ik weet nog niet waar ik na Italië heen wil, of wanneer ik terugkom.
De datum 1 maart was eigenlijk een poging om 29 februari in te vullen.
Ik zal proberen om dit verslag regelmatig bij te houden, maar ik weet nog niet wanneer ik toegang tot het internet kan vinden.

Recente Reisverslagen:

25 December 2012

Spanje en Italië

17 November 2012

Naar de zee

01 November 2012

naar Taizé en verder

13 Oktober 2012

België en Frankrijk

05 Oktober 2012

Het begin
Michiel

Actief sinds 29 Sept. 2012
Verslag gelezen:
Totaal aantal bezoekers 14079

Voorgaande reizen:

29 September 2012 - 01 Maart 2013

Fietstocht door Europa

Landen bezocht: